CUPRINS:
1. Notiuni introductive
- Rhino – interfata utilizator
- Optiuni Rhino si proprietatile documentelor
- Metode de salvare a documentelor
- Model wireframe, suprafete, solide in Rhino
2. Familiarizarea cu Rhino
- Planuri de constructie
- Constructia obiectelor geometrice, functii de desenare, introducerea coordonatelor cu precizie
- Manipularea obiectelor
- Conceptul de history management
- Layere si proprietatile obiectelor
- Utilizarea planurilor de constructie
3. Modelarea cu suprafete NURBS in Rhino
- Conceptul de modelare al suprafetelor
- Continuitatea curbelor si suprafetelor
- Suprafete NURBS
- Suprafete free-form in Rhino
- Suprafete planare
- Suprafete derivate
- Obiecte extrudate lightweight
4. Curbe NURBS free-form si obiecte de tip Point
- Utilizarea curbelor pentru modelarea suprafetelor
- Curbe Rhino
- Curbe spline, segmente, grad polinomial si puncte de control
- Editarea punctelor
5. Curbe regulate de gradul 1,2,3: linie, polilinie, dreptunghi, polygon, cerc, arc, elipsa, parabola, hiperbola, curbe conice, elicoidale si spirale
6. Lucrul cu curbe in Rhino
- Manipularea lungimii
- Lucrul cu doua sau mai multe curbe separate
- Metode de rafinare
- Obtinerea curbelor si a punctelor din obiecte
7. Manevrarea suprafetelor NURBS
- Manevrarea muchiilor suprafetelor
- Lucrul cu doua sau mai multe suprafete
- Lucrul cu profilul suprafetelor
8. Polisuprafete si solide Rhino
- Modelarea cu solide in Rhino
- Obtinerea solidelor din forme geometrice regulate
- Constructia solidelor free-form
- Combinarea solidelor Rhino
- Detalierea unui solid
- Editarea solidelor
- Obiecte extrudate lightweight
9. Obiecte mesh
- Primitive poligon-mesh
- Constructia obiectelor mesh din obiecte existente
- Maparea obiectelor mesh
- Combinarea si separarea obiectelor mesh
- Manevrarea fetelor obiectelor mesh
10. Metode de modelare avansata – Transform
- Translatia
- Deformarea
- Translatie si deformare
11. Rhino –metode de analiza
- Analiza dimensionala
- Analiza suprafetelor
- Proprietati de masa
- Functii de diagnosticare
12. Grupuri si block-uri
13. Obtinerea desenelor 2D
14. Randari in Rhino si animatii
- Configurarea camerei
- Configurarea luminilor
- Materiale
- Obiecte decorative
- Proprietatile functiei Render