Sedinte de comandament si de proiect cu ajutorul tehnologiei BIM
Sedintele si intalnirile de lucru sunt elemente importante si necesare pentru buna desfasurare a unui proiect de constructii, indiferent de etapa in care se afla acesta.
Pentru a organiza si gestiona toate sedintele din cadrul unui proiect si mai ales pentru a pastra o evidenta coerenta a subiectelor si problemelor discutate, platforma BIM Autodesk Construction Cloud a implementat un instrument ce permite transparentizarea si digitalizarea completa a acestora.
Indiferent ca este vorba de sedinte de comandament, de coordonare in faza de proiectare sau intalniri cu membrii echipei de proiect, toate se regasesc centralizate intr-o lista unica ce poate fi sortata in functie de relevanta, de subiect sau data la care au avut loc.
Pentru fiecare sedinta sunt pastrate detalii precum agenda de subiecte, probleme alocate spre rezolvare si statusul acestora, minuta sedintei si participanti.
Actiunile stabilite in cadrul unei sedinte si care au ramas deschise spre rezolvare fac automat obiectul sedintelor de tip follow-up, astfel incat modul si timpul de rezolvare a problemelor ridicate pot fi monitorizate in mod eficient.
Sedintele generate pe platforma BIM cuprind liste de subiecte si actiuni propuse spre rezolvare catre persoane sau companii.
Pentru a asigura securitatea informatiei, se aloca drepturi de acces si permisiuni specifice atat invitatilor cat si organizatorilor.
Pentru fiecare subiect de pe agenda sedintei pot fi atasate documente, poze, sesizari, planse sau modele ca referinta.
Conducerea unei sedinte organizate pe platforma BIM permite inregistrarea oricarei informatii relevante : participanti, adnotari facute in timpul discutiilor, alocarea de actiuni catre participanti cu termene de rezolvare, status pentru actiuni stabilite in sedintele anterioare.
La finalul sedintei toate adnotarile facute si lista de actiuni deschise vor fi salvate ca minuta sedintei in format pdf si devin accesibile participantilor doar in mod read-only.
Participarea la sedinte pe platforma BIM are loc in sistem videoconferinta si permite accesul din birou, santier cu ajutorul dispozitivelor mobile sau orice alta locatie.
Cu ajutorul tehnologiei BIM, sedintele de proiect devin productive si eficiente, permit transparenta in asumarea angajamentelor si monitorizarea completa a discutiilor purtate pe tot parcursul proiectului.
Modulul Meetings este accesibil utilizatorilor ce detin subscriptia Autodesk BIM Collaborate, Autodesk BIM Collaborate Pro sau Autodesk Build.