Logheaza-te
Domeniile adresate sunt arhitectura, designul industrial, jocuri si aplicatii media, animatii si vizualizare in industria manufacturiera, industria cinematografica si de entertainment.
3ds Max dispune de nenumarate functii aplicabile oricarui tip de proiect, cu ajutorul carora sunt generate imagini realistice, stilate de un inalt profesionalism.
Modelarea 3D - este unul din punctele forte ale aplicatiei. Modelele tridimensionale reprezinta obiecte intr-o scena si pot fi din orice categorie. Modelarea in 3ds Max este foarte apropiata notiunii de sculptura, utilizatorul avand la dispozitie functii pentru a reprezenta si modifica orice tip de geometrie de orice forma dorita. Reprezentarea geometrica a obiectelor se face prin suprafete de tip mesh, obiecte deformabile tip poly, obiecte de tip patch cu control complex la nivel de vertex si suprafete NURBS. 3ds Max ofera si primitive de tip arhitectural (obiecte standard incluse in aplicatie) : usi, ferestre, scari, etc ce pot fi folosite ca background sau animate.
Materiale si texturi - Aplicatia ofera o vasta biblioteca de materiale si texturi ce adauga culoare, reflexii, transparenta sau rugozitate obiectelor. In 3ds Max texturile pot fi create din fisiere-imagini de tip bitmap, ce pot contine fotografii, desene sau cu ajutorul functiilor de generare automata a materialelor. Folosind tehnologia raytracing de randare, obiectele dispun de reflexii sau refractii cu respectarea legilor fizice ca in realitatea materiala.
Lumini - 3ds Max foloseste reprezentarea digitala a luminilor, oferind astfel posibilitatea de a obtine efecte supra-realiste in scenele randate. Astfel, umbrele pot fi decuplate, intensitatea umbrei poate fi controlata, intensitatea luminii poate varia odata cu distanta, sau lumina poate fi complet scoasa din scena.
Randarea - este procesul prin care scena modelata in 3ds Max devine o imagine. 3ds Max foloseste doua motoare de randare : scanline renderer si mental ray, iar motorul folosit poate fi ales de utilizator. Scanline renderer este o solutie rapida si robusta, capabila sa produca imagini excelente in domeniul arhitecturii sau designul de produs. Mental ray este un motor de randare standard in industrie, ce ofera posibilitati avansate de iluminare, iluminarea globala, simulare avansata a efectelor luminii asupra scenei cu obtinerea de imagini mult mai precise, extrem de realiste.
Animatia – adauga o a patra dimensiune scenei, cea a timpului. 3ds Max dispune de functii complexe de animatie ce respecta legile fizice ale miscarii. De la crearea key-lor ce contin parametrii ale caror valori pot fi modificate in timp generand animatie, pana la folosirea controller-ilor bazati pe script-uri si formule matematice, 3ds Max poate anima orice tip de obiect. De asemenea, aplicatia ofera integrat si pachetul Character Studio, cu ajutorul caruia se pot realiza animatiile sofisticate ale skeletonilor inteligenti numiti Bipeds.
Efectele speciale – utilizate in creatia de film, video si industria de entertainment. 3ds Max dispune de functii pentru crearea si animarea de obiecte in concordanta cu fortele fizice din lumea reala, precum gravitatia. Simularea miscarii particulelor are implicatii in realizarea de efecte atmosferice, foc, apa, etc. Module precum Particle Flow, Particle System, Reactor, permit animatii de obiecte cu coliziuni, deformarea obiectelor, etc..
Puteti creste calitatea proiectelor dumneavoastra folosind plante realiste din kit-urile de plante Laubwerk. Puteti incepe prin instalarea Kit-ului de plante Freebie de la Laubwerk, absolut gratuit (este un kit de evaluare al produselor Laubwerk), contine 228 de modele.
Pentru eficienta si a avea plantele realiste in proiectele dumneavoastra create in 3ds MAX puteti folosi si V-ray
Kit Plante Laubwerk Freebie (gratuit)
Pentru mai multe informatii despre KIT-urile de plante Laubwerk va invitam sa ne contactati.