X

Logheaza-te

Ti-ai uitat parola? Conectează-mă

Client nou? Creati-va cont

X

Modelarea peretilor in VisualARQ

Articol scris in data de: 29.11.2024

Exista 3 metode de a modela peretii in VisualARQ:

  • trasarea lor in baza aliniamentului preferat (axul central sau fetele finisajelor) similar cu desenarea poliliniilor,
  • conversia unor curbe existente in pereti,
  • conversia unui solid Rhino existent in obiect architectural de tip perete.

Oricare dintre metode presupune in primul rand alegerea stilului de perete dintr-o lista de stiluri predefinite oferite de VisualARQ sau crearea unui stil nou prin modificarea unui duplicat al unui stil existent.

Stilul peretilor presupune definirea straturilor care intra in compozitia peretelui, materialele si grosimile acestora, modul in care sunt afisate in plan si sectiuni, cu hasurile corespunzatoare, aspectul acestora in vederi randate si comportamentul straturilor de finisaj la deschideri.

Stilurile pentru pereti pot proveni si din definitii Grasshopper.

Pentru fiecare tip de perete se pot defini parametri suplimentari personalizati.

Orice perete in VisualARQ dispune minim de patru puncte de control: doua orizontale pentru controlul lungimii peretelui si doua verticale cu ajutorul carora se poate modifica inaltimea peretelui.

Atunci cand peretii provin din conversia curbelor NURBS, acestia dispun inclusiv de punctele de control ale curbei initiale, ce pot fi folosite pentru a modifica forma in plan a acestuia.

Peretii pot fi obtinuti si din conversia unui solid (polisuprafata) existent. Dupa conversie, punctele de control pot fi utilizate pentru a modifica inaltimea si lungimea acestuia, iar peretele accepta  insertia de usi si ferestre in baza unei curbe plane si deschise ce trebuie desenata anterior.

Peretii cortina pot fi obtinuti atat din conversia poliliniilor sau curbelor plane cat si prin conversia unei suprafete (sau mai multe).

Modelarea elementelor de arhitectura in VisualARQ aduce avantajul de a utiliza curbe si suprafete NURBS caracteristice Rhino pentru a genera modele BIM parametrice cu forme de orice complexitate.

Lasa un comentariu
Nu exista opinii la acest produs

Analiza energetica a proiectelor cu Sefaira pentru SketchUp si Revit

<p><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><b>Sefaira</b> este aplicatia cloud de analiza energetica a cladirilor oferita de <b>Trimble</b>, preferata de utilizatorii din industria constructiilor pentru interfata intuitiva, performanta de calcul in timp real si capabilitatile de care dispune.</span></span></span></p>

Arta topiara cu RhinoLands

<p style="margin-bottom:13px">Arta topiara inseamna generarea de forme decorative prin cultivarea unor specii de plante adecvate (Buxus, Taxus, Griselinia, etc) si tunderea acestora&nbsp; pana la obtinerea formelor dorite.</p>

Autodesk Forma – evaluarea potentialului energiei solare intr-un proiect, estimari pentru energia produsa de panourile fotovoltaice

<p style="margin-bottom:13px">Forma ofera industriei AEC o noua platforma cloud capabila sa adreseze si sa rezolve problemele aparute in faza de design conceptual a unui proiect. Functiile puse la dispozitie de Forma integreaza un proiect aflat in studiu de fezabilitate cu modelul 3D al terenului, cladiri existente in proximitate, utilitati si poate genera diferite configuratii de proiect in functie de factorii determinanti alesi de utilizator.</p>

Ce aduce nou SketchUp 2024

<p>Incepand cu luna aprilie 2024 s-a lansat noua versiune a popularului produs software SketchUp Pro, 2024.</p> <p>Noua versiune vine cu noi instrumente extrem de utile.</p>

Crearea obiectelor BIM cu Rhino

<p style="text-align: justify;">Orice fel de geometrie creata cu Rhino poate fi transformata in obiect BIM parametric cu toate informatiile dorite atasate.</p>

Efecte speciale in SketchUp - Ceata

<p style="margin-bottom:13px"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">Ceata este unul din efectele speciale ce pot fi utilizate in <b>SketchUp</b> pentru prezentarea proiectelor.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:13px"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">Functia <b><i>Fog</i></b> simuleaza un aspect realistic care poate fi observat prin deplasarea camerei catre modelul 3D sau indepartarea de acesta.</span></span></span></p>

Geolocalizarea proiectelor cu SketchUp 2024

<p><span style="font-size:11.0pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif">Functia <b>Add Location</b> din <b>SketchUp</b> este necesara pentru a localiza cu precizie modelul 3D intr-o locatie geografica. </span></span></span></p>

Instalatii MEP - identificarea corecta a golurilor de trecere prin pereti de compartimentare cu Simplebim

<p>Golurile de trecere prin peretii de compartimentare pentru tubulaturi HVAC sau cabluri electrice pot fi usor puse in evidenta folosind Simplebim, in scopul de a identifica corect atat peretii pentru care trebuiesc date aceste goluri, locatia lor, cat si echipamentul ce va fi necesar pentru executie.</p>

Lands Design Inside Revit – modelarea site-ului si amenajari exterioare

<p style="margin-bottom:13px"><strong>Lands Design </strong>este un foarte bun companion pentru Revit mai ales atunci cand sunt necesare functii mai complexe pentru arhitectura peisajistica si urbanism.</p>

Modelarea directa cu Rhino 8 - Inset si PushPull

<p style="margin-bottom: 13px; text-align: justify;"><strong>Rhino 8 </strong>introduce functiile de modelare directa si simplifica mult crearea si editarea obiectelor indiferent daca acestea sunt solide, polysurface, mesh-uri sau obiecte subD.</p>

Modelarea parametrica cu SketchUp Pro – Componente dinamice

<p><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">Componentele dinamice in SketchUP sunt componente obisnuite asupra carora s-a intervenit prin adaugarea de parametrii ce pot fi modificati rapid dupa inserarea in model, pentru a obtine variante personalizate ale aceluiasi obiect.</span></span></span></p>

Modelarea peretilor in VisualARQ

<p style="margin-bottom:13px">Exista 3 metode de a modela peretii in VisualARQ: trasarea lor in baza aliniamentului preferat (axul central sau fetele finisajelor) similar cu desenarea poliliniilor, conversia unor curbe existente in pereti si conversia unui solid Rhino existent in obiect architectural de tip perete.</p>

whatsapp